Hey alle sammen.

Sist uke var jeg som dere vet på Mallorca. Jeg vasket klær, pakket om, og reise på hytta tur med min kjære hund Nemi! Så jeg er ikke hjemme, men hvertfall tilbake på norsk jord!! Planen var egentlig å være der til i morgen, men fordi det var meldt regn hele dagen så reise jeg og Nemi hjem igjen i dag. Veiene mot hytta var mye bedre før enn hva den er nå grunnet veiarbeid i mange mil. Så der går det i litt over 30 km/t og humper noe grusomt! De har også funnet ut at å sette opp en gjennomsnittsmåler på en strekke hvor folk like så godt kan kjøre i 100 km/t.. Veldig veldig irriterende. Det er bare skog på skog på skog. Og her, her setter de opp en måler som gjør at vi MÅ holde fartsgrensen..Crap!
Nok om det og tilbake til turen. Da vi kom frem i går slappet vi av og spiste rundstykker før vi gikk en kveldstur. Deretter ble kvelden fylt med Tv-hygge og en god natt søvn!! Da jeg våknet i dag tidlig følte jeg meg veldig uvell og lå bare i sengen og håper at det snart var over. Med tid og stunder så gikk det over og jeg sto opp. Etter at frokosten var inntatt og sekken var pakket, dro vi innover mot Gjendesheim. Det er så nydelig der! Man får virkelig fred i sjelen!! Vi gikk oppover fjellsiden, rettning; Besseggen. Vi skulle ikke over, men vi gikk et stykke oppover før vi snudde og gikk ned igjen. Utsikten fra punktet vi stoppet var helt breathtaking!! Turistforeningen har lagt stener på en opptråkket sti, så det var litt vanskelig for lille Nemi å gå noen steder, men det gikk fint. Hun hopper litt på kanten hvor det var lyng og over små bekker. Jeg er helt sikker på at hun stor koste seg, akkurat som meg! Her er et liten bilde dryss av dagen i Jotunheimen!

Min herlige frokost! Nam nam!!

Finnes det ikke ledig parkering så lager man seg en! ;) Fjellet er herlig!! <3

De sniker seg til over alt.. Helt utrolig!!

Håper dere alle har hatt en like bra start på helgen som meg!